Opendeurdag Zorgbedrijf Leuven Bedrijfsfotografie Hugo Delvaux Dynamiek in bedrijfsfotografie Bedrijfsfotografie labo fotograaf Hugo Delvaux Bedrijfsfotografie Hugo Delvaux -  Restaurant Nestor Bedrijfsfotografie restauarant Nestor Bedrijfsfotografie restauarant Nestor Bedrijfsfotografie Kouterhof Bedrijfsfotografie horeca Bedrijfsfotografie Nestor Lubbeek Bedrijfsfotografie restauarant Nestor Bedrijfsfotografie Huis Patrick Bedrijfsfotografie dierenarts praktijk Bedrijfsfotografie dierenarts praktijk

Bedrijfsfotografie, overtuigende en wervende beelden van uw onderneming

 

Sterk beeldverhaal voor meer omzet

Corporate fotografie of bedrijfsfotografie vormt een belangrijk onderdeel van uw bedrijfscommunicatie. Een mooi en professioneel beeld toont onmiddellijk wie u bent en wat u doet. M.a.w. uw bedrijfscultuur in hoge resolutie die uw onderneming extra uitstraling schenkt.

Dankzij een sterke bedrijfsfotografie, zorgt u ervoor dat uw klanten een perfect beeld krijgen van uw product en/of dienstverlening. Eén beeld zegt meer dan 1000 woorden. Dankzij sterk beeldmateriaal maakt u een blijvende indruk bij de klant en zal hij sneller voor jouw service en knowhow kiezen.

 

Bron van alle beeldmateriaal

Omdat u uw bedrijfsbeelden meestal centraal beheert en gebruikt als een rode draad doorheen uw visuele communicatie (brochures, catalogi, drukwerken, flyers, folders, bedrijfspresentaties, websites, evenementen,…) is het erg belangrijk over gelijkvormig beeldmateriaal te beschikken.

 

Sterke ondersteuning corporate branding

Een uitmuntende bedrijfsfotograaf vat het DNA van uw onderneming in één beeld. Hij presenteert zowel afbeeldingen van bedrijfsprocessen en actieve werknemers als profielfoto’s voor het jaarverslag op een aantrekkelijke manier. Zoveel overtuigender dan nietszeggende stockbeelden.   

 

Verleid de beste kandidaten

Elk bedrijf zoekt gemotiveerde en talentvolle werknemers. Die lokt u met een getuigenis van een werknemer of bedrijfsteam op uw site of blog. Combineer die met een dynamisch beeld dat uw bezoekers overtuigt, want dan wordt de boodschap zoveel krachtiger.

 

Bedrijfsreportages en events: concept en sfeer

Visuele corporate branding vraagt een specifieke aanpak. Bedrijfsfoto’s kader ik creatief binnen de krijtlijnen van uw ondernemersconcept en de communicatieve richtlijnen. Via eventfotografie vang ik de sfeer en de ziel van het bedrijf in een beeld.   

 

Professioneel persoonlijk portret verbeeldt sterke waarden 

Als manager bent u het uithangbord van uw bedrijf. Uw beeld bepaalt in grote mate de waarden van uw organisatie. Een zakelijk portret straalt best zoveel mogelijk vertrouwen en professionalisme uit. Kies daarom voor een beeld dat een zakelijke stijl ademt i.p.v. vakantiefoto’s.  

 

Efficiënte websitefotografie via gerichte vragenlijst

De juiste ‘klik’ tussen opdrachtgever en bedrijfsfotograaf is succesbepalend. Daarom trek ik bij elke opdracht voldoende tijd uit om elkaar beter te leren kennen. Een noodzakelijke voorwaarde om de ambities of verwachtingen van de klant perfect in te vullen. Daarvoor maak ik gebruik van onderstaande vragenlijst.

- Wat is uw kernboodschap en hoe sluit fotografie daar op aan?

Het beeld ondersteunt het websitethema zodat u bezoekers niet verwart. Bovendien sluit de fotostijl aan bij de websiteinhoud en -design. Bij minimalistisch werk, gebruik ik eerder heldere kleuren, pasteltinten of veel wit. Dergelijke foto-opnames vinden meestal plaats bij helder daglicht, maar kunnen even goed in de fotostudio als high-key opnamen. Bij een donker design, spreek ik meer aardse kleuren aan.

- Welke soort foto’s hebben we nodig?

We maken een onderscheid in beelden naargelang hun bestemming of gebruik.

- Wat doen we met achtergrond- en sfeerfoto’s?

Hun belangrijkste rol is het opwerpen van een bepaalde sfeer of emotie. Ze mogen zelfs wazig zijn.

- En documentaire beelden?

Foto’s die met beschrijvingen zoals bijv. productfoto’s moeten wel duidelijk zijn. Zij zorgen voor extra dimensie door zoveel mogelijk beleving toe te voegen. 

- Welke formaat moeten de foto’s hebben?

Kiest u voor liggende of staande beelden? Ruimte nodig voor een commerciële titel of tekst? Heeft uw designer of reclamebureau nood aan een 16:9 of panoramisch beeldformaat? 

Daarnaast kan ook het online kanaal waar u de foto’s gebruikt  een rol spelen. Bij Instagram kon men bijv. in het begin enkel vierkante foto’s opladen. Intussen kan dit ook in een staand of liggend formaat. Wat niet wegneemt dat de vierkanten afbeelding nog steeds het meeste opvalt. Terwijl voor Facebook best staande foto's gebruikt worden.

     

Uw fotoproject = mijn beroepstrots

     

Ik ben het liefst reeds betrokken bij uw project voor het van start gaat. Dat kan ik creatief meedenken en voorstellen formuleren, in het verlengde van uw doelstelling.

Daarom voer ik bij de start van een bedrijfsfotografie-project eerst een intakegesprek waarin ik peil naar uw waarden en die van uw onderneming. Want die bepalen welke indruk u wilt maken bij uw klanten. Vervolgens zoeken we naar fotografische elementen die dit  ondersteunen of versterken.   

Een professionele bedrijfsfotograaf vertaalt de boodschap van zijn opdrachtgever in een sterk concept dat zijn doelgroep onmiddellijk opmerkt.

     

Het project heiligt de fotografie

     

Ik werk steeds op maat van de klant; tijdstippen en locaties vormen geen enkele belemmering. Dankzij mijn mobiele fotostudio kan ik de setting volledig on-site uitwerken, waardoor u geen tijdverlies lijdt. Pas wanneer alles klaar en uitgetest is, nodigen we u uit voor de opname.

     

Zoek niet langer naar een professionele bedrijfsfotograaf… U vond hem reeds!

 

Mijn passie om krachtige, overtuigende beelden te creëren maken het verschil. U kunt bij mij zowel terecht op basis van een langdurige overeenkomst als voor een éénmalige opdracht. Neem contact op en ik bezorg u een offerte!